Mint Krokant

Vad skönt att veckorna går så snabbt, redan fredag imorgon. Skulle helst vilja laga god mat och dricka lite vin och se en bra film. Får se hur det blir med den saken, god mat kanske men sparar nog vinet tills på lördag. Då ska vi nog ut på Silence. På söndag ska jag följa med Annika, Jennika och Beata till IKEA, har inte hunnit börja sakna sveriges godis och mat ännu, men en liten marabou mint krokant ska nog slinka med hem. Funderar på att köpa duntäcken och kudde där och några fina sängkläder. Bäst att börja bunkra lite saker tills jag hittat något eget, cant wait!

Syrran och hennes kille har bokat resan hit nu och kommer i april och stannar en vecka. Blir första gången dom åker till Irland så måste hinna hitta på lite saker med dom. Sedan fyller hon år under tiden hon är här så man måste väl baka en tårta med :)

Kommentarer
Postat av: jennie

gud va kul att dom ska komma :) hoppas ja kommer snart också :)

2010-02-11 @ 20:43:48
Postat av: Olof

Tjena! Ve tinte om du fortfarande kollar kommentarerna i den här bloggen. Men det är så att jag ska flytta till Dundalk och knega på National Pen i augusti.

Är du kvar där? I så fall får du gärna höra av dig till mig. Skulle vara bra att få lite info från någon so0m redan är där.

mvh Olof Berg

2010-07-10 @ 15:18:55
URL: http://olofberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0